Menu
Koшница

LEDsvetlini.com Използва бисквитки. Продължавайки нататък, вие се съгласявате с нашата политика за бисквитките, за повече информация: Натисни тук

Доставка

УСЛОВИЯ НА ДОСТАВКА

За да направи поръчка, потребителят трябва да попълни необходимите данни на указаните места.

Доставката за България се извършва от 1 до 3 работни дни само от куриерска фирма ЕКОНТ и цените са както следва:

  • До всички населени места в България до офис на еконт при поръчка ДО 79.99 лв. доставката е 5.00 лв + 1,08 % от стойността на поръчката
  • Безплатна доставка при поръчка НАД 80.00 лв.

За поръчки с адрес на доставка извън България цените на доставка се калкулират в процеса на поръчката.


ОБЩИ УСЛОВИЯ


При пазаруване онлайн от www.ledsvetlini.com

I. Условия и цени за доставка.

Поръчки се приемат на e-mail: contact@ledsvetlini.com и на телефон 0883 59 98 98.
При поръчки на стойност над 80,00 лв., доставката за Клиента е безплатна.
При поръчки на стойност под 80,00 лв., доставката се заплаща от Клиента ( 5.00 лв + 1,08% от стойността на поръчката)


II. График и изпълнение на заявките.

1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 17,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 17,00 часа се изпълняват на следващия ден;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически

3. При установяване на различия между поръчано и доставено, клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
4. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!


III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.

3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на продукта

  • наранен или липсващ елемент от продукта
  • повредена опаковка (скъсана, намачкана или нарушена опаковка);
  • ужулвание или надрасквание по продукта;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма („Еконт“ ЕООД или други);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен гаранционен документ с печат