1. Не оставяйте никакви връзки оголени, когато окабелявате LED крушки или други лед компоненти на вашата кола.

18

Това може да доведе късо съединение, окисление и в някои случаи щети на превозното средство.  Когато монтирате лед крушки на кола или резистори, винаги запечатайте връзките си

Резисторите обикновено са оставени извън корпусите на фара, за да се предотврати високато температура,която отделят.  Това се отнася както за универсалните резистори, така и за предкабелния резистор.  Това, за съжаление, излага връзките на  опасност от околната  среда затова това ги запечатайте добре. Оставянето им голи  може да доведе до ръждясване на металните части или евентуално до късо съединение в превозното средство.

5

2.Никога не оставяйте корпусите на фаровете отворени и изложени на елементи като влага.

За щастие, това не засяга всички лед крушки за коли.  Лед крушките H8, H9, H11, HB3 (9005), HB4 (9006)  използват  гумен о-пръстен или тип уплътнение, за да се осигури водоустойчиво уплътнение за корпуса на фара. По качествените лед крушки за коли използват същите или подобни  уплътнения, които оригиналните халогенни крушки имат, осигурявайки същото спокойствие в защитата на корпуса срещу влага или замързяване.

А, крушките които нямат уплътнения като H1, H4 или H7?  Е, не искате да изложите фаровете си на влага и прах!  Тези фарове често използват поликарбонатен капак  или гумен такъв.  Целта на капака е да  предпази и запечата корпуса на фара срещу влага и замърсители.  При монтаж на лед крушки H7 може фабричната капачка да не се затвори, повечето хора най-вероятно ще оставят корпуса отворен.  Не го правете и вие!
12

Потърсете по-компактни лед крушки като модел BLACKSMART PLUS или купете нови по-дълбоки капаци за фарове.

3. Никога не монтирайте LED крушка точно до крушка с нажежаема жичка, която не е изолирана в отделен корпус на фара.

11

Много Корпусите на фаровете, независимо дали са предни фарове или стопове, са склонни да използват до 3-5 различни корпуса вътре във фара  и обикновено са изолирани едно от друго.  За тези превозни средства, които имат повече от 1 крушка в един и същ корпус, където двете крушки не са изолирани едно от друго, никога не заменяйте само едната крушка с лед като оставите другите обикновено халогенни, а заменете всичките.

Когато имате две халогенни крушки, които са в същия корпус , вие трябва почти винаги  да замените двете крушки, ако искате да монитирате лед крушки.  Важно е да се знае, че LED технологията винаги има топлинен праг, като повечето са компютърни компоненти и електроника, и като всяко електронно устройство, те не обичат топлинатаКогато пускате LED крушка точно до нажежаемата крушка, в корпуса ще има два източника на топлина, един от които е значително по-висок от това, което другият може да поеме.  СВЕТОДИОДЪТ е способен да издържа на температурите, генерирани от самата LED крушка, което означава, че  топлината от нажежаемата крушка, която седи до него, ще има голямо въздействие върху СВЕТОДИОДНИЯ чип.  Топлината, отделяна от нажежаемата жичка или халогенната крушка е обикновено 2-3 пъти по-висока от лед крушките.  Това се дължи на количеството мощност, която се предава към крушката.  Топлината, отделяна от крушката с нажежаема жичка, ще повлияе лошо на диода и IC драйвера.  След като температурата започне да се изкачва над прага, това може да причини дефектиране на LED крушката, първо драйвера ще импулсира сигнала към светодиодния чип, за да спаси диодите, но ако температурата продължи да се покачва или остане прекалено висока, тогава драйвера ще престане да работи и повишената температура ще изгори диодите.

Например когата заменяте крушка от късите светлини и искате да монтирате  лед крушки H7 е препоръчително  да замените и и крушките от дългите, така че количеството топлинна енергия, отделяна от двете лед крушки, ще поддържат оптимални работни температури.

4. Не се опитвайте да инсталирате друг цокъл.

Всички сме го правили някога!  Това може да бъде много досадно, особено при коли, при които достъпът до фара е много труден или ограничен.  Преди да направете инсталация, винаги проверявайте конекторите на вашите лед крушки и сравнете с конекторите на фабричните крушки, така може да си спестите много време и труд. Може да го направите от тук https://www.powerbulbs.com/

dav


5. Не използвайте забранени от закона цветни крушки.

Най-вероятно сте се натъкнали на коли, които имат подобни сини лампи?  Моля Ви, не го правете!  В повечето държави, някои цветове и цветни температури са предпазначени за коли със специален режим като - Линейки, пожарни, полиция и др.  

2

6. Не оставяйте резисторите или декодери просто да висят във въздуха!

В автомобилната индустрия целта на резистора е да излъже автомобилна верига. Задачата им е проста - да увеличи консумацията на ток до нивата консумиране от стандартните халогенни крушки.  Например, вие използвате 5W LED крушка, съчетана с 20W резистор, за да се достигне консумацията от 20w-25w и компътърът на колата си мисли, че има стандартна крушка.

6

Подобно на вашата халогенна крушка, тези резистори консумират много ток, но вместо фукция те буквлно изгарят тази енергия.  Това се превръща в много топлинна енергия и оставяйки резисторите висящи, те могат да разтопят пластмасовите компоненти, ако имат продължителен контакт.  Ако резисторите докоснат неметален материал, можете да очаквате дим или миризми. Работната им температура достига до 115 градуса. За сведение, халогенните крушки достигат температура от 350 градуса, заради това в никакъв случай не ги пипайте с голи ръце, а изчакайте да изстинат.

Резисторите винаги трябва да се монтират на металната повърхност за разсейване на топлината.

7. Ако карате автомобила си ежедневно или много често, не затъмнявайте фаровете и стоповете.

От това абсолютно никаква полза нямате освен да изглежда готино.  Това е само за тунинг предавания или  автомобили шоута.

15

Затъмнявайки вашите фарове, вие ще намалите интензивността на крушките, а в някои случаи, ако фолиото е прекалено тъмно, светлината просто няма да премине през него като лъч и ще имате безфокусна бледа светлина.